Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Úvod
Hlavné metódy implementácie umelej inteligencie v hrách
Popis hier využívajúcich techniky UI
Záver
Zdroje projektu
Záver
Linky
O tejto kapitole



Ostatné kapitoly
Freemanove K modely
Umelé imunitné systémy
Biomimicry - Biomimetics
Umelé chémie
Chemické vlny
DNK počítače
Artificial Music
Memetika
Artificial Life Games
Artificial Art
Väzenská dilema


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Popis hier využívajúcich techniky UI

Podkapitoly:

Záver
Battlecruiser: 3000AD
Black & White
Cloak, Dagger, and DNA
Creatures / Creatures 2 / Creatures 3
Close Combat
Dungeon Keeper
Cats and Dogs
Half Life
Galapagos
Deep Blue
Age of Empires I/II

Popis najznámejších hier ,ktoré využívajú techniky UI ...

Hore
Kontakt: Marek Bundzel