Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Ostatné kapitoly
Freemanove K modely
Umelé imunitné systémy
Biomimicry - Biomimetics
Umelé chémie
Chemické vlny
DNK počítače
Artificial Music
Memetika
Artificial Life Games
Artificial Art
Väzenská dilema


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Artificial Life Games

Podkapitoly:

Úvod
Hlavné metódy implementácie umelej inteligencie v hrách
Popis hier využívajúcich techniky UI
Záver
Zdroje projektu
Záver
Linky

V tomto projekte sa môžete dozvedieť informácie o technikách - algoritmoch umelej inteligencie a o konkrétnych počítačových hrách, ktoré tieto techniky využívajú.

Hore
Kontakt: Marek Bundzel