Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Záver
Battlecruiser: 3000AD
Black & White
Cloak, Dagger, and DNA
Creatures / Creatures 2 / Creatures 3
Close Combat
Dungeon Keeper
Cats and Dogs
Half Life
Galapagos
Deep Blue
Age of Empires I/II



Ostatné kapitoly
Freemanove K modely
Umelé imunitné systémy
Biomimicry - Biomimetics
Umelé chémie
Chemické vlny
DNK počítače
Artificial Music
Memetika
Artificial Life Games
Artificial Art
Väzenská dilema


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Záver

Záver

Umelá inteligencia nájde určite zakaždým svoje uplatnenie v hrách. Pretože všetky doteraz vydané tituly dokazujú jej enormný potenciál. Vniesť do hier inteligenciu a život. V prítomnosti už hranie hier nie je také aké bolo pred pár rokmi, keď hráč sa počas hrania ani len nepozastavil nad myšlienkou „no čo chytré asi na mňa teraz vymýšľa ten stroj“. Netrápil sa genetikou postáv, nemal ani predstavu, že postavy hry majú svoju vlastnú biochémiu. AI sa stáva v prítomnosti nevyhnutnosťou, ak chce byť tvorca hier na trhu úspešný. Vniesť do hry niečo „nové“, čo priamo súvisí s AI, sa stáva výzvou, ktorá prináša peniaze, úspech a uznanie.

Hore
Kontakt: Marek Bundzel