Prírodou inšpirované algoritmyštudijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie |
||
Dungeon Keeper
Dungeon Keeper je inovatívna hra založená na starej myšlienke, v ktorej vy ako hráč ste „opatrovníkom“ dungeonu plného monštier, nástrah a pokladov. Pri tom stará idea končí. Nasleduje nová technológia. AI hry zavádza proces nazvaný „klonovanie správania“ pre učenie sa z toho, ako hraje hráč. Dôvod tomu je hranie po sieti. Pri pripojení na herný server, hra automaticky ukladá do databázy hráčov konkrétne správanie sa hráča, aby tvorcovia mali možnosť realizovať hráčov herný štýl do svojich nasledujúcich hier. Každá postava hry má venovaná 1500 bytov z jej kódu výlučne pre jej osobné AI, ktoré zahrňuje správanie a zmysly (Na porovnanie, každá postava z hry Populous má AI venovaných 48 bytov). Postavy, ktoré sú poranené cítia bolesť a snažia sa utiecť z boja...
![]() |
||
Kontakt: Marek Bundzel |