Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Úvod
Hlavné metódy implementácie umelej inteligencie v hrách
Popis hier využívajúcich techniky UI
Záver
Zdroje projektu
Záver
Linky
O tejto kapitole



Ostatné kapitoly
Freemanove K modely
Umelé imunitné systémy
Biomimicry - Biomimetics
Umelé chémie
Chemické vlny
DNK počítače
Artificial Music
Memetika
Artificial Life Games
Artificial Art
Väzenská dilema


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Linky

Prezentácia projektu v Microsoft Powerpointe:

Dokument v PPT skomprimovaný vo formáte ZIP na stiahnutie

  • http://www.gameai.com - Hlavný zdroj práce , množstvo informácií o Game AI
  • http://www.decatomb.com - Informácie o novinkách v oblasti umelej inteligencie v hrách
  • http://www.aboutai.net - Veľké množstvo informácií o alogitmoch a ich aplikáciách v pc hrách
  • Hore
    Kontakt: Marek Bundzel