Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Počítačové simulácie
Popis systému Swarm
Programová realizácia Swarmu
Tutoriál
Aplikácie
Literatúra a linky
O tejto kapitole



Ostatné kapitoly
Swarm
RePast
LEM
SDML
Eos
DDLab


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Tutoriál

Podkapitoly:

Základné princípy OOP
Prvý program v Objective C
Spoločný život dvoch objektov
Používanie Swarmu
Viac agentov v prostredí
Parametre modelu
Grafické rozhranie

Táto kapitola poskytuje návod pre vytvorenie jednoduchého programu spustiteľného na platforme Swarm. V úvode popisuje základnú štruktúru každého programu. Do tejto štruktúry sa budú postupne vkladať funkcie pre vytvorenie jednoduchého programu, ktorý je ekvivalentom Heat Bugs. Tutoriál je písaný pre platformu Objective C.

Hore
Kontakt: Marek Bundzel