Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Úvod
Hlavné metódy implementácie umelej inteligencie v hrách
Popis hier využívajúcich techniky UI
Záver
Zdroje projektu
Záver
Linky
O tejto kapitole



Ostatné kapitoly
Freemanove K modely
Umelé imunitné systémy
Biomimicry - Biomimetics
Umelé chémie
Chemické vlny
DNK počítače
Artificial Music
Memetika
Artificial Life Games
Artificial Art
Väzenská dilema


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


O tejto kapitole

Stránky o hrách, využívajúcich princípy umelého života vytvoril Peter Illiáš v roku 2003.

Hore
Kontakt: Marek Bundzel