Prírodou inšpirované algoritmyštudijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie |
||||||||||||||||
|
Evolúcia farby a tvaruAko pracuje aplet?Na začiatku môžete si vybrať jeden polygón z ôsmich, ktorý bude reprezentovať cieľový polygón resp. môžete tento polygón vytvoriť kliknutím na tlačidlo "Edit target". Kliknutím na tlačidlo "Start" spustíte evolúciu. Po tomto kroku na obrazovke sa objaví osem dcérskych polygónov. Nasleduje výber jedného z vygenerovaných polygónov a to tak, aby sme dosiahli konvergenciu. Tento krok opakujeme dovtedy kým nedosiahneme cieľ. Po dosiahnutí cieľa kliknutím na tlačidlo "Stop" zastavíme evolúciu. Kliknutím na tlačidlo "History" si môžeme pozrieť históriu vygenerovaných polygónov. V priebehu výpočtu si môžete nastavovať parametre výpočtu - pravdepodobnosť mutácie a smer mutácie. Podrobňejšie informácie nájdete na adrese http://www2.informatik.uni-erlangen.de |
|||||||||||||||
Kontakt: Marek Bundzel |