|
PríkladyPre všetky príklady v tejto galérii sú neuvedené parametre nastavené na defaultovú hodnotu
Typ : Gingerbreadman
- Pravidlá :
x(n+1) = 1 - y(n) + |x(n)|
- y(n+1) = x(n)
- Parametre:
x, y
- Počiatočné hodnoty:
x(0) a y(0) .
Typ : Martin Attractors
- Pravidlá :
z(0) = y(0) = 0;
- x(n+1) = y(n) - sign(x(n))*sqrt(abs(b*x(n)-c))
y(n+1) = a - x(n)
- Parametre:
a, b,c
Typ : Icon
- Pravidlá :
x(n+1) = 1 - y(n) + |x(n)|
- y(n+1) = x(n)
- Parametre:
x, y
- Počiatočné hodnoty:
x(0) a y(0) .
Typ : Kam Torus
- Pravidlá :
x(0) = y(0) = orbit/3;
- x(n+1) = x(n)*cos(a) + (x(n)*x(n)-y(n))*sin(a)
y(n+1) = x(n)*sin(a) - (x(n)*x(n)-y(n))*cos(a)
- Parametre:
, step size, stop hodnota, body
Typ : L-systémy
Burina {
- Angle 50
- Axiom +++++++++++++x
- x=f[@.5+++++++++x]
- -f[@.4-----------!x]@.6x }
- ORDER=12
Typ : Plasma
-
Náhodná formácia oblakov. Potrebuje najmenej
4 farby. Rekurzívny algoritmus náhodne rozdeľuje obrazovku a prideľuje farbu pre každý pixel.
- Štyri parametre: 'graininess'
(.5 to 50, default = 2) , starý/nový algoritmus, používaná hodnota semena, 16-bit výstupné hodnoty.
Typ : Formula fraktaly
- Wineglass(XAXIS) {; Pieter Branderhorst
-
c = z = pixel:
- z = z * z + c
- c = (1+flip(imag(c))) * real(c) / 2 + z,
- |z| <= 4 }
Typ : Dynamic Systems
- Dynamický časovo-diskrétny system.
-
x(0) = y(0);
- y(n+1) = y(n) + f( x(n) )
- x(n+1) = x(n) - f( y(n) )
- f(k) = sin(k + a*fn1(b*k))
- Implicitná Euler-ova approximácia:
x(n+1) = x(n) - f( y(n+1) )
- Päť parametrov:
krok, dt, a, b, a funkcia fn1.
Typ: Iterovanie komplexnej premennej
Bz(0) = pixel; z(n+1) = z(n)^2 + c.
- Dva parametre: reálna a imaginárna zložka
c
Typ: Iterovanie komplexnej premennej
- Štvor-násobné nastavenie fraktalov.
-
z(0) = pixel;
- z(n+1) = z(n)^4 + c.
- Dva parametre: reálna a imaginárna zložka
c
Typ: Iterovanie komplexnej premennej
-
c = pixel;
- z(0) = p1
- if modulus(z(n)) < shift value, then
- z(n+1) = fn1(z(n)) + c,
- else
z(n+1) = fn2(z(n)) + c.
- Päť parametrov: reálna a imaginárna zložka
p1, shift,fn1 a fn2.
Typ: Iterovanie komplexnej premennej
z(0) = c = pixel;
- z(n+1) = z(n)^4 + c.
- Parametre: reálna a imaginárna zložka
z(0) .
Typ : Sierpinski gasket
z(n+1) = (2*x,2*y-1) if y > .5;
- else (2*x-1,2*y) if x > .5;
- else (2*x,2*y
- Bez parameterov.
Typ : Barnsley Mandelbrot/Julia
- Dynamický časovo-diskrétny system.
-
x(0) = y(0);
- y(n+1) = y(n) + f( x(n) )
- x(n+1) = x(n) - f( y(n) )
- -f(k) = sin(k + a*fn1(b*k))
- Implicitná Euler-ova approximácia:
x(n+1) = x(n) - f( y(n+1) )
- Parametre:
krok, dt, a, b, a funkcia fn1.
Typ : Iterovanie komplexnej premennej
- Základná formula je
z^p = r
-
z(0) = pixel;
- z(n+1) = ((p - 1) * z(n)^p + r)/(p * z(n)^(p - 1)).
- Štyri parametre: reálna a imaginárna časť
p a koreňa r
Typ : Bifurkácie
- Pravidlo:
P = p + r*p*(1-p).
- Parametre:
rast populácie, prvá funkcia a počet cyklov
Typ : Iterovanie komplexnej premennej
- Pravidlá:
-
z(0) = pixel;
- z(n+1) = ((p-1)*z(n)^p + 1)/(p*z(n)^(p - 1)).
- Parametre:
stupeň polynómu
Typ : Orbit fractals
- Pravidlá:
-
z(0) = y(0) = z(0) = 1;
- dx/dt = 10 * ( y - x )
- dy/dt = x*y + 28*x - y
- dz/dt = x*y - (8/3) * z
- Parametre:
dt, a, b , c
Typ : Iterovanie komplexnej premennej
- Pravidlá:
-
z(0) = pixel;
- z(n+1) = ((p-1)*z(n)^p + 1)/(p*z(n)^(p - 1)).
- Parametre:
stupeň polynómu
Typ : Orbit fractals
- Pravidlá:
-
x(0) = y(0) = z(0) = 1;
- x(n+1) = x(n) - y(n)*dt - z(n)*dt
- y(n+1) = y(n) + x(n)*dt + a*y(n)*dt
- z(n+1) = z(n) + b*dt + x(n)*z(n)*dt - c*z(n)*dt
- Parametre:
čas kroku,a, b , c
|