| 
	 Prírodou inšpirované algoritmyštudijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie 
       
       | 
   
    | 
 |  Interaktívna väzenská dilemaZahrajte si proti počítaču iteračnú väzenskú dilemuCieľom hry je nahrať čo najvyššie skóre, maximum pri nezmenenom nastavení  je 50 bodov. Návod k appletu : 
Užívateľ si zvolí stratégiu proti ktorej bude hrať, alebo ponechá výber stratégie na náhodu.Užívateľ môže nastaviť počet hier (počet iterácií).Užívateľ môže upraviť výplatnú maticu.Užívateľ zadáva svoj ťah (SPOLUPRÁCA | ZRADA).Po skončení hry applet vypíše stratégiu, ktorú proti užívateľovi používal.Stlačením tlačidla RESET sa preruší práve hraná hra (možnosť hrať ešte raz).Skratky použité vo výplatnej matici :
    C - Cooperate - spolupráca.D - Defeat - zrada. 
  Stratégie : 
    All_C - Vždy spolupracuje.All_D - Vždy zrádza.Tit_For_Tat - V prvom ťahu spolupracuje, v ďalších opakuje súperov predchádzajúci ťah.Mistrust - V prvom ťahu zradí, v ďalších opakuje súperov predchádzajúci ťah.Per_CD - Periodicky opakuje spolupráca, zrada.Per_DC - Periodicky opakuje zrada, spolupráca.Spiteful - Dovtedy spolupracuje, kým ho protihráč nezradí, potom už len zrádza.Random - Náhodne zrádza, spolupracuje. | 
   
    |  | Kontakt: Marek Bundzel |