Prírodou inšpirované algoritmy
študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie
|
|
Applet 2
Návod na použitie:
- Start - štartovanie appletu
- Reset - resetovanie appletu
- Rotácia - ovládanie šípkami
- Zoom - ovládanie klávesami pg_up a pg_down
- Pohyb - ovládanie šípkami na numerickej klávesnici
Popis:
Applet vykresľuje Lorenzov atraktor v 3D prostredí, na spustenie slúži tlačidlo START, ktoré uvedie vykresľovanie do pohybu. Zaškrtávacie políčko slúži na vykreslenie súradnicových osí.
Ovládanie je pomocou horeuvedených kláves kvôli lepšiemu vykresľovaniu. Hodnoty Sigma, Rho, Beta je možné meniť priamo na začiatku, alebo po zastavení vykresľovania.Na applete sú vypisované hodnoty kde sa nachádza aktuálny vykresľovaný bod a taktiež krok.
|
|
|
Kontakt: Marek Bundzel |