Prírodou inšpirované algoritmy
študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie
|
|
Editor štruktúr
Program slúžiaci na vytvorenie maticového zápisu štruktúry reprezentovaný reťazcom, ktorý je potom možné zadať ako parameter z html stránky pre aplet s jedinou štruktúrou, alebo pridať do hlavného apletu.
Postup
- Aplet s jednou štruktúrou - < param name = "struktura" value = "Vloží_sa_reťazec_ vygenerovaný_programom" >
- Hlavný aplet - umiestnenie Trieda (class) Štruktúra -> Príslušné meno triedy štruktúr do ktorej zadávaná štruktúra patrí ->
int nove_pole_štruktúry [] = {Vloží_sa_reťazec_vygenerovaný_programom}; .
- vytvorí sa rolovacie menu pre štruktúru:
Menu Nová_štruktúra = new Menu("Názov_podkapitoly_pre_štruktúru"); Nová_štruktúra.add(mi = new MenuItem("Názov_novej_štruktúry"));
- vytvoríme si odchytávač akcií pre menu, aby po kliknutí sa zobrazila štruktúra v okne s príslušným popisom:
if(item.equals("Názov_novej_štruktúry")){
str.popis.setText("Text_čo_daná_štruktúra_predstavuje");
int nove_pole_štruktúry [] = {Vloží_sa_reťazec_vygenerovaný_programom};
str.loadStrukturu(veľkosť_štruktúry_x, veľkosť_štruktúry_x, nove_pole_štruktúry, veľkosť_zúmu,počet_živých_buniek, x-ová_súradnica_posuvníka, y-nová_súradnica_posuvníka);}
Popis obrázku
- 1 - prilepenie štruktúry v texotej forme z niektorých stránok ako napr. lexikon life
- 2 - reťazec zadanej štruktúry vytvorený programom
- 3 - bunka je reprezemtovaná znakom * alebo O
- 4 - postupne : počet_živých_buniek, veľkosť_štruktúry_x, veľkosť_štruktúry_y
- zdrojový kód prevodníka
|
|
Kontakt: Marek Bundzel |