Prírodou inšpirované algoritmy
študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie
|
|
Prehľad 1D appletov na webe
Applet | Popis appletu |
|  |
Applet, ktorý umožňuje nastaviť výplatnú maticu, počet hráčov, počet kôl v zápase a tiež počet zápasov. Výstupom je zobrazenie evolučne stabilných stratégií vzhľadom na zadané nastavenia.
http://aleph0.clarku.edu/~djoyce/Moth/Battle/ Battle.html
|
 |
Aplikácia umožňujúca zahrať si proti počítaču iterovanú väzenskú dilemu (25 kôl).
http://www.gametheory.net/Web/ PDilemma/Pdilemma.html |
 |
Pekný applet zobrazujúci úspešnosť rôznych stratégií (37), v porovnaní s ostatnými (Axelrodov turnaj), možnosť nastaviť počet hier v zápase.
http://www.lifl.fr/IPD/applet-tournament.html |
 |
Pekný applet zobrazujúci ekologickú evolúciu stratégií (37) v priebehu generácií (Axelrodov turnaj), možnosť nastaviť počiatočné počty hráčov, výplatnú maticu.
http://www.lifl.fr/IPD/applet-evolution.html |
 |
Applet umožňuje zahrať si proti počítaču iterovanú väzenskú dilemu.
http://www.miskatonic.org/ cgi-bin/pd.cgi |
 |
Jednoduchý applet umožňujúci zahrať si proti počítaču, možnosť nastavenia stratégie pre počítač (štyri stratégie).
http://www.princeton.edu/~mdaniels/PD/PD.html |
 |
Applet zobrazujúci výsledky pomocou grafu (ako zmenu pomeru medzi spolupracujúcimi a "podvádzajúcimi" hráčmi v jednotlivých generáciach(počet generácii je sto)), možnosť nastavenia výplatnej matice (matematicky), stratégie (matematický spôsob) a percentuálneho množstva na začiatku spolupracujúcich hráčov.
http://www.bgsu.edu/departments/ith/Simulators/ JavaSim1/JavaSim1.html |
|
|
Kontakt: Marek Bundzel |