Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Úvodné bezkontextové modely
Signály
Prideľovanie zdrojov
Závislosť od okolia
Otvorené L–systémy
Ekosystémy
Paleobotanika
Inverzné modelovanie
Pokročilá grafika
Fraktály
Ďalšie objekty
Animácie a Raytrayced
Linky



Ostatné kapitoly
Lindenmayerove systémy
Modelovanie ekosystémov
Dawkinsove biomorfy
Reakčno-difúzne modely
Difúzne ohraničené zhlukovanie
Voronoiove diagramy
Časticové systémy
Fibbonaciho čísla a zlatý rez


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Pokročilá grafika

Orgován obyčajný

Tento model predvádza ako treba načítať potrebné dáta zo súboru do L-systému.


Veľká animácia
Malá animácia
Zdrojový súbor

Slnečnica

Všetky preddefinované povrchy pozostávajú z viac ako jedného Bezieroveho kúska, a preto nemôžu byť upravené použitím terajšej implementácie editora povrchov v L-studiu, ktorý podporuje iba povrchy pozostávajúce z jednotlivých kúskov.


Veľká animácia
Malá animácia
Zdrojový súbor

Slncovka Kalifornská

Tento model ilustruje použitie textúr, ktoré boli umiestnené na okvetne lístky (tie boli namaľované) a normálne listy(tie boli zoskenované z listov iného druhu).


Veľký obrázok
Zdrojový súbor

Ľalia

Tento model ilustruje použitie všeobecných prstencov, ktoré boli použité na vytvorenie všetkých povrchov. Ich profil sa dá zmeniť použitím obrysového editora. Tento model chce taktiež ukázať použitie rôznych farieb na oboch stranách okvetných lístkov.


Veľká animácia
Malá animácia
Zdrojový súbor

Hore
Kontakt: Marek Bundzel