Prírodou inšpirované algoritmyštudijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie |
||
SignályKontextovo závislé modely, v ktorých signály nenesú žiadnu kvantitatívnu informáciu Akropetálny signál Model kvitnutia používajúci jednoduchý akropetálny signál, založený na L-system 3.1. Homomorfizmus definuje vzhľad všetkých elementov. Pre tieto hodnoty parametrov, kvitnutie postupuje akropetálne (smerom od stredu k okrajom). ![]()
Veľká animácia Basipetálny signál Model kvitnutia používajúci jednoduchý basipetálny signál, založený na L-systeme 3.1. Homomorfizmus definuje vzhľad všetkých elementov. Pre tieto hodnoty parametrov, kvitnutie postupuje basipetálne(smerom nadol). ![]() Veľká animácia Mezotonická štruktúra Vývojový model mezotonickej štruktúry, kontrolovanej akropetálnym signálom. ![]() Veľká animácia Šalátovka Múrová Model basipetálnej sekvencie kvitnutia kontrolovaný vzostupným signálom spúšťajúcim kvitnutie a zostupným signálom dvíhajúcim vrcholovú dominanciu. ![]() Veľká animácia 3D Šalátovka Múrová 3D vývojová verzia Šalátovky Múrovej. ![]() Veľká animácia Útok hmyzu Kŕmenie hmyzu na rastline je reprezentovane signálom a posun dookola použitím kontextovo závislých pravidiel. Hmyz požiera púčiky. Keď sú všetky púčiky na vetve zjedené, vetva zahynie. ![]() |
||
Kontakt: Marek Bundzel |