Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Galéria štruktúr typu *.lif
Popis súborov vo formáte *.lif



Ostatné kapitoly
Výpočtové schopnosti celulárnych automatov
Celulárne automaty - úvod
Samoreprodukujúce sa celulárne automaty
Kryštálove výpocty
HAL
Boidi
Floyi
Aplikácie celulárnych automatov
CAPOW
LIFE - Hra života
Fredkinov biliardový automat


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Galéria štruktúr typu *.lif

Galéria štruktúr

ALU - okolo 1600 členná populácia, ktorá je navonok dynamicky stabilná, generujú sa klzáky, ktoré prechádzajú medzi jednotlivými delami a sú požierané požieračmi. Niečo ako prenos informácií medzi časťami systému. Počet jedincov v populácii sa pohybuje medzi 1650 až 1780 jedincami.

ALU

---------------------------------------------------------------------

LOOP- dve štruktúry sa od seba vzďaľujú a odbíjajú si medzi sebou dva klzáky

LOOP

---------------------------------------------------------------------

PINBALL - 4 klzáky sa odrážajú vnútri štruktúry.

PINBALL

---------------------------------------------------------------------

ROUND - 4 delá vytvárajú kruh z klzákov.

ROUND

---------------------------------------------------------------------

Štruktúra, ktorá vznikne po ustálení RPENTOMINA

RPENTOMINA

---------------------------------------------------------------------

SPIRAL - 4 štruktúry za sebou nechávajú čiary. Z ich koncov dookola ukrajuje jeden klzák.

SPIRAL

---------------------------------------------------------------------

EFENCE - pulzovaním sa vytvára dojem vrtáku.

EFENCE

---------------------------------------------------------------------

WAVE - staticky stabilná štruktúra.

WAVE

---------------------------------------------------------------------

SWITCPUF - veľká postupujúca štruktúra generuje generátory sínusoviek.

SWITCPUF

Hore
Kontakt: Marek Bundzel