Prírodou inšpirované algoritmyštudijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie |
||
Galéria štruktúr typu *.lifGaléria štruktúrALU - okolo 1600 členná populácia, ktorá je navonok dynamicky stabilná, generujú sa klzáky, ktoré prechádzajú medzi jednotlivými delami a sú požierané požieračmi. Niečo ako prenos informácií medzi časťami systému. Počet jedincov v populácii sa pohybuje medzi 1650 až 1780 jedincami. ![]() LOOP- dve štruktúry sa od seba vzďaľujú a odbíjajú si medzi sebou dva klzáky ![]() PINBALL - 4 klzáky sa odrážajú vnútri štruktúry. ![]() ROUND - 4 delá vytvárajú kruh z klzákov. ![]() Štruktúra, ktorá vznikne po ustálení RPENTOMINA ![]() SPIRAL - 4 štruktúry za sebou nechávajú čiary. Z ich koncov dookola ukrajuje jeden klzák. ![]() EFENCE - pulzovaním sa vytvára dojem vrtáku. ![]() WAVE - staticky stabilná štruktúra. ![]() SWITCPUF - veľká postupujúca štruktúra generuje generátory sínusoviek. ![]() |
||
Kontakt: Marek Bundzel |