Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Situácia 1
Situácia 2
Situácia 3
Situácia 4
Situácia 5
Situácia 6
Situácia 7
Situácia 8



Ostatné kapitoly
LEE
Framsticks
EINSTein
Nerve garden
Poly World
Simulácia evolúcie rozhodovania
Nornovia
Creatures 3
Primordial Life
Core War
Desktop Garp
Tierra
Avida


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Situácia 1

V prvej situácii,ktorá je nazvaná "fluid-like" kolízia boli hodnoty vektora správania agentov nastavené pre obe skupiny bojovníkov na rovnaké hodnoty, ktoré sú uvedené v tabuľke. Stretnutie bojovníkov v tejto situácii pripomína stretnutie dvoch viskóznych kvapalín. Obe jednotky na seba po čase t = 100 narazia a roztiahnú sa pozdĺž určitej línie oproti sebe.

dosah senzorov S : 5
dosah paľby F : 3
dosah pohybu M : 1
N-cluster: 4
Δ-combat :3



Hore
Kontakt: Marek Bundzel