Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Situácia 1
Situácia 2
Situácia 3
Situácia 4
Situácia 5
Situácia 6
Situácia 7
Situácia 8



Ostatné kapitoly
LEE
Framsticks
EINSTein
Nerve garden
Poly World
Simulácia evolúcie rozhodovania
Nornovia
Creatures 3
Primordial Life
Core War
Desktop Garp
Tierra
Avida


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Situácia 6

V tomto prípade červené jednotky na základe svojej vysokej agresivity preniknú cez skupinu modrých a časť prenikne veľmi rýchlo ku protivníkovej vlajke. Skupina modrých drží pokope a spoločne sa pohybujú smerom ku protivníkovej vlajke.

červenímodrí
dosah senzorov S : 55
dosah paľby F : 33
dosah pohybu M : 22
N-cluster: 83
Δ-combat :-99-3
komunikácia :vyp.zap.


Hore
Kontakt: Marek Bundzel