Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Situácia 1
Situácia 2
Situácia 3
Situácia 4
Situácia 5
Situácia 6
Situácia 7
Situácia 8



Ostatné kapitoly
LEE
Framsticks
EINSTein
Nerve garden
Poly World
Simulácia evolúcie rozhodovania
Nornovia
Creatures 3
Primordial Life
Core War
Desktop Garp
Tierra
Avida


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Situácia 4

Túto situáciu môžeme nazvať aj "obkľúčenie". Hodnoty vektora správania a premenných sú nastavené na nasledujúce hodnoty.Vidíme, že červení tím úspešne obkľúčil modrých.

červenímodrí
dosah senzorov S : 55
dosah paľby F : 33
dosah pohybu M : 11
N-cluster: 38
Δ-combat :-75


Hore
Kontakt: Marek Bundzel