Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Situácia 1
Situácia 2
Situácia 3
Situácia 4
Situácia 5
Situácia 6
Situácia 7
Situácia 8



Ostatné kapitoly
LEE
Framsticks
EINSTein
Nerve garden
Poly World
Simulácia evolúcie rozhodovania
Nornovia
Creatures 3
Primordial Life
Core War
Desktop Garp
Tierra
Avida


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Situácia 3

V tretej situácii nastáva zmena váhy M z hodnoty 1 na 2 a hodnota premennej Δ-combat ostane z druhej situácie, teda -3. Agenti okrem zvýšenej agresivity získajú aj vyššiu rýchlosť pohybu. Zmeny sa urobili na oboch jednotkách, na obrázkoch sú znázornené oba prípady. Vidíme, že agresívnejší tím na chvíľu zatlačí protivníka a po určitom čase nastane v jednom bode prelomenie protivníkovej formácie.

Hore
Kontakt: Marek Bundzel