Prírodou inšpirované algoritmy

študijné materiály pre projekt mobilnej triedy umelej inteligencie

Späť ku kurzom triedy
Obsah
Situácia 1
Situácia 2
Situácia 3
Situácia 4
Situácia 5
Situácia 6
Situácia 7
Situácia 8



Ostatné kapitoly
LEE
Framsticks
EINSTein
Nerve garden
Poly World
Simulácia evolúcie rozhodovania
Nornovia
Creatures 3
Primordial Life
Core War
Desktop Garp
Tierra
Avida


Tutoriály
 Celulárne automaty
 Morfogenéza
 Simulátory
 Evolučné algoritmy
 Chaos
 Roboty
 Rôzne


Situácia 2

Druhá situácia je podobná prvej s tým rozdielom, že na základe zmeny premennej Δ-combat z hodnoty 3 na hodnotu -3 sa modrí agenti stanú agresívnejšimi. Je vidieť, že modré jednotky postupne zatláčajú nepriateľov smerom ku červenej vlajke.

Hore
Kontakt: Marek Bundzel